Regulamin Giełdy Minerałów 13-14/09/2025
LOKALIZACJA
- Giełda zostanie zorganizowana jako impreza plenerowa na Bulwarze Zwierzyckiego, nad Odrą przy Moście Pomorskim, obok Instytutu Nauk Geologicznych.
- Jest to ścisłe centrum Wrocławia, w niewielkiej odległości od Rynku (ok. 600 m) i od gmachu głównego Uniwersytetu Wrocławskiego (ok. 300 m).
Wjazd na teren giełdy: od strony placu Maksa Borna.
ORGANIZATORZY GIEŁDY ZAPEWNIAJĄ
- Powierzchnię wystawienniczą : stoły (2,0 x 0,85 m) i krzesła, pod rozstawionymi namiotami;
- Ochronę ekspozycji poza godzinami otwarcia giełdy;
- Reklamę Giełdy (plakaty, prasa, radio, telewizja);
- Możliwość prezentacji i sprzedaży w ciągu 2 dni: sobota i niedziela – godz. 10:00–18:00
- Czas na przygotowanie ekspozycji: sobota godz. 07:00–10:00, niedziela godz. 09:00–10:00
- Czas na demontaż ekspozycji: niedziela godz. 17:30–20:00
- Możliwość wjazdu samochodem na teren giełdy (od strony Placu Maksa Borna) – tylko w godzinach montażu i demontażu ekspozycji
- Miejsca parkingowe (bezpłatne) na Placu Maksa Borna
- Ponad 30-letnie doświadczenie w organizowaniu giełd minerałów we Wrocławiu
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA
- Karty zgłoszenia zostaną przekazane pocztą elektroniczną. W terminie do 10.09.2025 należy odesłać Kartę Zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres: khumbu.waldemar.sroka@gmail.com lub wypełnić formularz zgłoszenia dostępny na stronie klikając tutaj
- Prosimy o terminowe nadsyłanie zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.
- Zaakceptowani wystawcy otrzymają potwierdzenie zgłoszenia SMS-em wysłanym na numer telefoniczny podany w karcie zgłoszenia.
REGULAMIN GIEŁDY
- Wszystkie stoiska są zlokalizowane wzdłuż Bulwaru Zwierzyckiego w 2 równoległych ciągach.
- O szczegółowej lokalizacji stoiska decyduje organizator, a podstawowym kryterium jest wskaźnik uczestnictwa w poprzednich Wrocławskich Giełdach Minerałów oraz kolejność zgłoszenia.
- Opłata podstawowa za wynajęcie 1,0 mb powierzchni wystawowej: 250,00 zł.
- Opłata zniżkowa za wynajęcie 1,0 mb powierzchni wystawowej: 150,00 zł. Opłata stosowana jest w przypadku eksponowania nieobrobionych minerałów, skał lub skamieniałości na oddzielnym fragmencie stoiska.
- Ze względów organizacyjnych (namioty) możliwe jest tylko wynajęcie stoisk o ściśle określonej powierzchni tj. 2 mb, 3 mb, 4 mb lub 6 mb.
- Zaakceptowany wystawca zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki w wysokości 50% ceny stoiska w terminie do 01.09.2025, a pozostałej kwoty w pierwszym dniu Giełdy.
- Brak wpłaty zaliczki w podanym powyżej terminie jest traktowany jako rezygnacja z uczestnictwa.
- Podane ceny są cenami brutto. Faktury VAT są wysyłane pocztą po zadeklarowaniu organizatorowi chęci uzyskania faktury oraz podaniu danych firmowych.
- Kwota opłaty nie ulega obniżeniu w przypadku niepełnego wykorzystania czasu (jeden dzień zamiast dwóch) przez wystawcę.
- Przesłanie Karty Zgłoszenia jest równoznaczne z rezerwacją miejsca (potwierdzenie rezerwacji miejsca jest wysyłane SMS-em na podany w Karcie Zgłoszenia numer telefonu komórkowego).
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego miejsca po 1 września – zaliczka nie będzie podlegać zwrotowi.
- Ze względu na plenerowy charakter giełdy tylko wyjątkowo możliwe jest doprowadzenie energii elektrycznej do stoisk.
- Państwa dane osobowe podlegają ochronie zgodnej z RODO (wg art. 13. ust. 1 i 2 rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679) i będą wykorzystane wyłącznie w zakresie organizacji i rozliczenia giełdy.
-
Zaliczkę należy wpłacić na konto: 66 1090 2503 0000 0001 0861 4327
Waldemar Sroka z adnotacją „Giełda Pod Platanami wrzesień 2025”
Kontakt telefoniczny z organizatorami: Waldemar Sroka – tel. 501-106-278 | Krzysztof Nowak – tel. 608-827-995